# Archiwum

# Statystka

# Informacje

Witaj na "My private outer space", naszym prywatnym zakątku jakże ogromnego wszechświata. To miejsce, gdzie możemy się wypowiedzieć. Nikt nas nie wyśmieje, nikt nie będzie nas oceniał. Więc śmiało, dołącz do mnie. HALLOWEENOWE ROZDANIE
// nagłówek wykonała Tiny Fox // szablon wykonała Agata //
10/19/2016
Autor:

Mess hair don't care!

(c) Tiny Fox // coś do posłuchania

Trudno było mi wybrać temat kolejnego posta. Jednak w związku z tym, że ostatnio obcięłam moje włosy, postanowiłam napisać teraz o ich pielęgnacji. A więc - oto przegląd najlepszych z najlepszych szamponów i odżywek do włosów!
Moje włosy od zawsze sprawiały mi masę problemów. Nie są ani proste, ani kręcone. Strasznie mi wypadają i łamią się. Końcówki zawsze są wysuszone. Postanowiłam je obciąć - zaledwie o 10 centymetrów. Jednak z końcem października obetnę je o kolejne 15. I będę liczyć, że przy odpowiedniej pielęgnacji wreszcie będą zdrowe, mocne i gęste.
Używam wielu różnych szamponów - zmieniam z każdym myciem, by włosy nie przyzwyczaiły się do działania jednego konkretnego. Odżywek używam rzadziej, głównie ze względu na to, że zawsze zapominam uzupełnić ich zapas. Mam jednak swoich faworytów, których przedstawię poniżej.

# 1 Eva Simple szampon do włosów normalnych z owsem.
Tego używam od niedawna, jednak jest naprawdę dobry (jak większość kosmetyków z tej firmy). Ma delikatną konsystencję i naprawdę fajny zapach.  Włosy są po nim miękkie i błyszczące oraz (co ważne) łatwiej się rozczesują.
Ocena: 9/10
# 2 Joanna Szampon Naturia
Szampony z tej kolekcji od Joanny już dawno podbiły moje serce. Jest kilka wersji - dla różnych włosów i o różnych zapachach. Moje ulubione to mak z bawełną (do włosów farbowanych, jednak ja używałam ze względu na świetny zapach), pokrzywa i zielona herbata (do włosów normalnych) oraz biosiarka z bursztynem (do włosów ze skłonnością do łupieżu, jednak tu znowu ze względu na zapach). Wszystkie szampony mają świetną konsystencję, dzięki czemu łatwiej rozprowadza je się na włosach. Widoczne po użyciu są przede wszystkim miękkość i połysk włosów.
Ocena: 9/10
# 3 Szampon Dermena Plus
Ten szampon przeznaczony jest do włosów ze skłonnością do łupieżu oraz wypadania. Ma przyjemny zapach. Włosy są po nim miłe w dotyku i miękkie, wygodniej się rozczesują. Jedyny minus to dość małe opakowanie.
Ocena: 7/10
# 4 Ziaja Kuracja dermatologiczna AZS, szampon oczyszczający do wrażliwej skóry głowy i karku
Tego używam od niedawna, jednak jak większość produktów z Ziai jest naprawdę dobry. Ma bardzo delikatną konsystencję i prawie niewyczuwalny zapach, jednak włosy po nim są miękkie i odżywione. Nie podrażania on skóry, co jest kolejnym dużym plusem.
Ocena: 8/10
Ochrona Koloru i Blask Szampon
# 5 Pantene Ochrona koloru i blask Szampon
Szamponów Pantene używam najdłużej i zawsze się sprawdzają. Ten szampon przeznaczony jest do włosów farbowanych, jednak ma bardzo przyjemny zapach i nadaje włosom połysk.
Ocena: 9/10
odzywka-kreatyna
# 6 Eva Simple Odżywka wzmacniająca do każdego rodzaju włosów z Keratyną
Jedna z lepszych odżywek, jakie kiedykolwiek używałam. Ma delikatną konsystencję, dzięki czemu łatwo się rozprowadza. Nakłada się ją na mokre włosy i spłukuje po 3-5 minutach. Dzięki niej włosy są miękkie, nie puszą się i łatwo rozczesują. W dodatku ma cudowny zapach.
Ocena: 10/10

To by było na tyle. Podzielcie się w komentarzu tym, czego wy używacie do pielęgnacji włosów! Miłego dnia wam życzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi ogromnie miło, jeśli zostawisz po sobie ślad i w jakikolwiek sposób (czy to pozytywnie, czy negatywnie) ocenisz moją pracę. To ogromna motywacja i szansa na poprawę. Z góry dziękuję ♥

© Design by Agata for WS. Scroller, pattern.