# Archiwum

# Statystka

# Informacje

Witaj na "My private outer space", naszym prywatnym zakątku jakże ogromnego wszechświata. To miejsce, gdzie możemy się wypowiedzieć. Nikt nas nie wyśmieje, nikt nie będzie nas oceniał. Więc śmiało, dołącz do mnie. HALLOWEENOWE ROZDANIE
// nagłówek wykonała Tiny Fox // szablon wykonała Agata //
10/07/2016
Autor:

So we can start it all over again...

A więc zaczynam. Znowu. A dlaczego? Moje życie, poglądy i zainteresowania zmieniły się diametralnie od kiedy zaczęłam się tu produkować. To, co pisałam we wakacje, nagle wydawać zaczęło mi się dziecinne i nie takie, jakie chciałabym żeby było. Dlatego początek. Nowy. Lepszy. Być może i ja taka będę. Nowa i lepsza...
Zmieniłam się - jakkolwiek by na to nie patrzeć, taka jest prawda. Nie jestem już tą samą dziewczynką, która przed wakacjami bała się zamówić pizze przez telefon. Tą, która miała całe ściany oblepione plakatami z członkami popowych boysbandów. Tą, która narzekała na poezję i nie widziała nic wspaniałego w dziełach sztuki. Tą, która kłóciła się z każdym o byle co. Dojrzałam. Tak mi się przynajmniej wydaje. Więc chciałam by i to, moje dziecko, dojrzało.
Mam nadzieję, że w ten sposób będę mogła wreszcie poczuć się lepiej - będę dumna z tego bloga, z tego, co na nim zamieszczam i z siebie, że dałam radę zacząć zupełnie od nowa. Nie będę się bała, że jeden post przeczy drugiemu. Będę wreszcie o to spokojna.
Tak więc - to mój nowy, lepszy początek. I chyba nowa, lepsza ja. Bylebym szybko nie straciła nowego zapału. A więc, miłego dnia wszystkim.

10 komentarzy:

  1. Wytrwałości w zaczynaniu od nowa, chociaż nie rozumiem czemu to zrobiłaś. Moim zdaniem miałaś naprawdę fajne i dojrzałe posty ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ☺ To ogromnie miłe z Twojej strony!

      Usuń
  2. fajny post, bede czesciej wpadac ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcie. Pamiętam jak to ja diametralnie się zmieniłam, zaczęłam inaczej pisać, wszystko było bardziej dojrzalsze. Życzę powodzenia!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcie nie moje, lecz z bloga Tiny Fox, ale również podbiło moje serce. ☺♥ P.S. ŚLICZNE ZDJĘCIA TO SĄ DOPIERO NA TWOIM BLOGU

      Usuń

Będzie mi ogromnie miło, jeśli zostawisz po sobie ślad i w jakikolwiek sposób (czy to pozytywnie, czy negatywnie) ocenisz moją pracę. To ogromna motywacja i szansa na poprawę. Z góry dziękuję ♥

© Design by Agata for WS. Scroller, pattern.